Yayıncı "Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü" İGÜ Akademik Birimleri için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Bağlam Çöküşü: Sosyal Psikoloji ve Yeni Medya Perspektifleri
(Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü, 2021)Kitle iletişim araçlarının kullanımı ve yaygınlaşması insanlar arasındaki iletişimi değiştirip dönüştürmüştür. Sosyal medya kullanımı, bireylerin gayri resmi etkileşimlerinin yanı sıra kurumsal yapıları ve profesyonel ... -
Çelişik Türcülük Ölçeği: Ölçek Geliştirme, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü, 2020)Bu çalışmanın amacı hayvanların ötekileştirilmesi ve hayvanlara yönelik önyargı ve ayrımcılık anlamına gelen türcülük olgusunun ölçülebilmesi amacıyla güncel hayvan etiği çalışmaları ile uyumlu bir ölçek geliştirmektir. Çelişik ... -
Facebook'ta Verilen Reklamların Marka ve Kullanıcılar Üzerindeki Etkisi: Konya İlinde Bir Araştırma
(Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü, 2018)Bu araştırmanın amacı, sosyal medya mecralarından birisi olan Facebook'un reklamcılık sektöründeki yeri ve önemini ortaya koymaktır. Dolayısıyla Facebook'ta verilen reklamların Facebook kullanıcılarının satın alma öncesi ... -
İlköğretim Öğrencilerine Verilen Görsel Sanatlar Dersindeki Portre Çalışmalarının Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
(Sanat ve Dil Araştırmaları Enstitüsü, 2017)Portre resmi, insanın iç dünyasını en iyi şekilde yansıttığı ve konusu insan olgusu olduğu için insanlık tarihinde kendine geniş bir yer edinmiş resim türüdür. Aynı zamanda otoportre de sanatçının duygularını, güdülerini ...