Yayıncı "Beykoz Üniversitesi" İGÜ Akademik Birimleri için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
İnternetten Alışveriş Yapan Tüketicilerin Karar Verme Tarzlarının Satın Alma Tercihleri Üzerine Etkisi
(Beykoz Üniversitesi, 2020)Bu çalışmanın temel amacı; tüketicilerin karar verme tarzlarının satın alma tercihleri üzerine etkisinin incelenmesidir. Araştırmaya internetten alışveriş yapan tüketiciler dahil edilmiş ve bu doğrultuda, İstanbul ilinde ... -
Kredi Temerrüt Takasları Primi (Credit Default Swaps Premium-Cds) ile Avrupa Borç Krizi İlişkisi: Piigs Ülkeleri Üzerine Uygulama
(Beykoz Üniversitesi, 2020)2008 Küresel krizin etkisinin azaltılması için uygulanan genişletici para politikaları, Avrupa’da PIIGS ülkeleri diye bilinen Portekiz, İrlanda, İtalya, Yunanistan ve İspanya’nın kamu borçlarının ve bütçe açıklarının ... -
Magazin Haberlerinde İşlenen Aile İçi Sorunların Okur Üzerindeki Etkileri
(Beykoz Üniversitesi, 2020)İletişim alanında kitle iletişim araçlarının etkilerini ölçmeye yönelik araştırmalar bundan yaklaşık yüzyıl önce başlamıştır. Bu süreçte farklı araştırmacı ve kurumlar tarafından farklı metotlarla etki araştırmaları ...