Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAl-Dulaimi, Hanan Nagem
dc.date.accessioned2023-01-24T10:33:09Z
dc.date.available2023-01-24T10:33:09Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/3744
dc.descriptionDanışman: DOÇ. DR. ADNAN DUYGUN Yer Bilgisi: İstanbul Gelişim Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı Konu: İşletme = Business Administrationen_US
dc.description.abstractE-ticaretin gittikçe yaygınlaştığı ve önem kazandığı günümüzde, işletmelerin de e-ticaret sitelerine sahip olmak ve onları etkin bir şekilde yönetebilmek için ellerinden geleni yapmaları gerekmektedir. Dünya çapında bir ticaret şekli haline gelen e-ticaret, ayrıca akademik çalışmalara da konu olmaktadır. Bu kadar gündemde olan bir konu olarak e-ticaret üzerinde çalışmak önem arz etmektedir. Bu çalışma bu noktadan hareketle ortaya konmuştur. Çalışmadaki amaç, Irak'taki önemli ve etkili e-ticaret işletmelerinin web sitelerini içerik analizi yardımıyla incelemektir. Çalışmada, Irak'taki e-ticaret sitelerinin incelenmesi için nitel yöntemlerden biri olan içerik analizinden yararlanılmıştır. Literatürden yararlanılarak oluşturan kategoriler bazında, çalışma kapsamına dahil edilen Irak'taki e-ticaret siteleri içerik analizi ile incelenmiştir. Çalışma sonucunda Irak'taki e-ticaret sitelerinin kategoriler bazında ön plana çıkanları ile geliştirilmesi gerekenleri belirlenmiştir. Ayrıca çalışmada ortaya çıkan sonuçlara göre bu konuda çalışmak isteyen araştırmacı ve akademisyenlere tavsiyelerde bulunulmuştur.en_US
dc.description.abstractIn today's world, where e-commerce is becoming more and more widespread and important, businesses also need to do their best to have e-commerce sites and to manage them effectively. E-commerce, which has become a worldwide form of commerce, is also the subject of academic studies. It is important to work on e-commerce as a topic that is on the agenda. This study has been put forward from this point of view. The aim of the study is to examine the websites of important and influential e-commerce businesses in Iraq with the help of content analysis. In the study, content analysis, which is one of the qualitative methods, was used to examine e-commerce sites in Iraq. E-commerce sites in Iraq included in the study were analyzed by content analysis based on categories created by using the literature. As a result of the study, the e-commerce sites in Iraq that stand out on the basis of categories and those that need to be improved were determined. In addition, according to the results of the study, recommendations were made to researchers and academicians who want to work on this subject.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectE-ticareten_US
dc.subjectIraken_US
dc.subjectİçerik Analizien_US
dc.subjectE-commerceen_US
dc.subjectIraqen_US
dc.subjectContent Analysisen_US
dc.titleIrak'taki e-ticaret işletmelerine ait web sitelerinin içerik analizi yöntemiyle incelenmesien_US
dc.title.alternativeExamination of e-commerce businesses websites in iraq by content analysis methoden_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentLisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess