dc.contributor.editor | Öztaş, Nail | |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T13:30:44Z | |
dc.date.available | 2022-08-29T13:30:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.identifier.issn | 2148-4287 | |
dc.identifier.issn | 2148-7189 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11363/3682 | |
dc.description.abstract | İÇİNDEKİLER / CONTENTS
ARAŞTIRMA MAKALELERİ / ORIGINAL RESEARCH ARTICLES
229-239 Volkan KAYMAZ
Validity of Rational Addiction Model for Cinema Demand in Turkey / Rasyonel Bağımlılık Modelinin Türkiye'deki Sinema Talebi İçin Geçerliliği
240-252 Gülay TAMER
The Effect of Visionary Leadership Characteristics on Organizational Agility in Health Organizations; An Application in Private Hospitals in Bakirkoy District of Istanbul Province/ Sağlık Örgütlerindeki Vizyoner Liderlik Özelliklerinin Örgütsel Çeviklik Üzerine Etkisi; İstanbul İli Bakırköy İlçesindeki Özel Hastanelerde Bir Uygulama
253-267 Mustafa SUNDU
E-Liderlik Perspektifinden Lider-Üye Etkileşimi Üzerine Bir Araştırma / A Research on Leader-Member Exchange from the E-Leadership Perspective
268-281 Merve GERÇEK, Sevgi ELMAS-ATAY
Algılanan Yönetici Desteğinin Psikolojik Sözleşmenin İçeriği ve Yerine Getirilmesi Üzerindeki Etkileri / A Study on the Effects of Perceived Supervisory Support on Psychological Contract Content and Fulfillment
282-298 Ertan GÜNDÜZ, Nursefa KESKİN
Örgütlerde Yaratıcılık Gerçekleştirme Olanağı Üzerine Bir Araştırma / A Study on the Opportunity to Realize Creativity in Organizations
299-315 Seda KAYAPALI YILDIRIM, Gürkan ÇALMAŞUR
İşgücü Verimliliği ve Öğrenen Örgüt İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma/ The Relationship between Organizational Learning and Labor Productivity: A Research in Automotive Sector
316-336 Sinan ÇAVUŞOĞLU, Bülent DEMİRAĞ
Müşteri Deneyimi, Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Araştırma / The Relationship between Customer Experience, Customer Satisfaction and Customer Loyalty: A Research on Clothing Sector
337-350 Didem TAVLI, Mehmet Özer DEMİR
Ambalaj Üzerindeki Sayısal ve Duyusal Bilgi Tercihlerine Göre Makine Öğrenmesi Yaklaşımı ile Tüketicilerin Sınıflandırılması / The Classification of Consumers Based on the Preferences of the Information Need on the Packaging: The Machine Learning Approach
351-367 Sıdıka KAYA, Gülsüm Şeyma KOCA, Nazan KARTAL, Yasin ÇİLHOROZ, Saadet AKTURAN
Genel Cerrahi Polikliniğine Başvuran Hastaların Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışları/ Healthy Lifestyle Behaviors of Patients Visiting General Surgery Polyclinics
368-386 Ayşe Aslı SEZGİN, Kamile ELMASOĞLU
Çevrimiçi Oyunlarda Eşitlik Arayışı: Minecraft YouTube Dizi İçeriğinde Fakir Köylü Kötü Kalpli Zengine Karşı / Seeking for Equality in Online Games: The Poor Peasant against the Black-Hearted Rich Man in Minecraft YouTube Series Content
387-404 Pınar DURSUN
Üniversite Öğrencilerinde Öznel İyi Oluş: Yaşamda Anlam, İyimserlik ve Umudun Rolü / Subjective Well-being in University Students: The Role of Meaning, Optimism and Hope in Life
405-425 Hikmet ELDEK GÜNER
Mimari Tasarım Yarışması ile Koruma; Kayseri İç Kale Örneği/ Conservation with Architectural Competition; Case Kayseri Inner Citadel, Turkey
426-444 Serpil KILIÇ DEPREN
Türkiye’de Cari Açığı Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik İstatistiksel Bir Araştırma / A Statistical Research upon Determining Factors Affecting Current Deficit in Turkey
445-467 Ramazan ERTURGUT, Tahsin ALTINKURT
Hava Lojistiği: Bibliyometrik Bir Analiz/ Air Logistics: A Bibliometric Analysis
DERLEME MAKALE / REVIEW ARTICLE
468-481 Hilal ÖZTAY
Değişen Tüketim Pratikleri Bağlamında Hızlı Moda / Fast Fashion, in the Context of Changing Consumption Practices
KİTAP İNCELEMELERİ / BOOK REVIEWS
482-485 Dilan ÜNVER
TEKNOLOJİYE KARŞI İNSANLIK / TECHNOLOGY vs. HUMANITY
486-490 Derya ÇELİK
YAPAY ZEKÂ ÇAĞINDA REKABET / COMPETING in the AGE of AI | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi | en_US |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | en_US |
dc.subject | İGÜSBD | en_US |
dc.subject | IGUJSS | en_US |
dc.subject | Akademik dergiler | en_US |
dc.subject | Academic journals | en_US |
dc.subject | Istanbul Gelisim University Journal of Social Sciences | en_US |
dc.title | İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (İGÜSBD) Cilt 8, Sayı 2, Ekim 2021: Sayı Dosyası | en_US |
dc.title.alternative | Istanbul Gelisim University Journal of Social Sciences (IGUJSS) Vol. 8, Issue 2, October 2021: Issue File | en_US |
dc.type | other | en_US |
dc.department | İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 8 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |