dc.contributor.author | İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T20:22:31Z | |
dc.date.available | 2021-09-22T20:22:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11363/2931 | |
dc.description.abstract | “DİKKAT EKSİKLİĞİ HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU”
SADECE DİKKAT PROBLEMİ YAŞAMAK YA DA AŞIRI HAREKETLİ OLMAK MIDIR?
“Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu” genelde ilkokul çağında
belirtilerin netleştiği, dikkati bir konu üzerinde uzun süre sürdürememe,
ders gibi zihinsel çaba gerektiren etkinliklerden çabuk sıkılma,
mümkün olduğunca böyle etkinlikleri geciktirme ve aşırı
hareketlilikle giden bir tablodur. Bazı çocuklarda aşırı hareketlilik
olmayıp sadece dikkat eksikliği belirtileri olurken, bazı çocuklarda
sadece aşırı hareketlilik bazı çocuklarda da hem dikkat eksikliği hem
aşırı hareketlilik bir aradadır. Sadece dikkat eksikliği olan çocuklar
biraz daha geç fark edilebilir çünkü genelde daha sakin, uyumlu
çocuklardır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | İstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim University | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Attribution 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ | * |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi | en_US |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | en_US |
dc.subject | Bültenler | en_US |
dc.title | İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü: Enstitü Bülteni (Cilt:1, Sayı: 8, Ağustos 2021) | en_US |
dc.type | other | en_US |
dc.department | Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.volume | 1 | en_US |
dc.identifier.issue | 8 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Yazar Denetimli Yayın | en_US |