Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİstanbul Gelişim Üniversitesi Sürekli Eğitim, Uygulama ve Araştırma Merkezi
dc.date.accessioned2021-02-16T15:37:36Z
dc.date.available2021-02-16T15:37:36Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/2636
dc.description.abstractPandemi Sonrası Pazarlama Pazarlama kavramının birçok alanı kapsadığı ve pazarlamanın temas ettiği alanlardaki etkisinin vurgulandığı “Pandemi Sonrası Pazarlama” isimli seminerde, işletmelerin amaçlarını yerine getirebilmek için pazarlamaya gerek duydukları düşüncesi üzerinde durulmuştur. Çok sayıda katılımcının ilgiyle takip ettiği ‘’Pandemi Sonrası Pazarlama’’ seminerinde değerlendirmeler yapan Prof. Dr. İzzet GÜMÜŞ, günümüzde pazarlama bilgisinin bireyler tarafından bilindiğini vurgulayarak, “Eğer bir yerde ulaşılmak istenen amaç, hedef ve gaye varsa orada pazarlama olduğu söylenebilir” dedi.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/*
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesi Sürekli Eğitim, Uygulama ve Araştırma Merkezien_US
dc.subjectBültenleren_US
dc.titleİstanbul Gelişim Üniversitesi Sürekli Eğitim, Uygulama ve Araştırma Merkezi: Aylık E-Bülten (Ocak 2021)en_US
dc.typeotheren_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.identifier.issueOcak 2021en_US
dc.relation.publicationcategoryYazar Denetimli Yayınen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess