Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4

    • Gaziantep iline özgü gastronomi kültürünün pazarlanmasında Instagram'ın rolü 

      Budak, Emine (İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
      Gaziantep, kültürel yapısı, tarihi dokusu ve meşhur tarihi ile ön plana çıkan illerimizden biri olma özelliğini barındırmaktadır. Tüm bunların yanı sıra mutfak kültürünü de güçlü bir şekilde yansıtan ilimizdir. Gaziantep ...
    • Pazarlama 4.0 üzerine nitel bir araştırma 

      Altundal, Gizem (İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
      Sanayi Devrimi ve günümüz arasında kalan süreçte pazarlama alanında önemli gelişmeler yaşanmıştır. Bu süreç ilk seri üretim fabrikalarından, dijital çağın getirdiği yenilikçi anlayışa kadar uzanmaktadır. Yaşadığımız çağda ...
    • Ticari fotoğrafçılıkta estetik kaygılar 

      Erdoğan, Mehmet (İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)
      Bu araştırmanın amacı, ticari fotoğrafçılık konusunun estetiksel yaklaşımla birlikte sanatla olan ilişkisini fotoğrafçı görüşleri üzerinden değerlendirmektir. Fotoğrafın estetik olup olmadığı dijital teknolojilere bağlı ...
    • Uluslararası pazarlarda markalaşmanın önemi: Xiaomi örneği 

      Demirtaş, Selin Hande (İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)
      Bu çalışmada uluslararası pazarlarda markalaşmanın yöntem ve önemi Xiaomi örneği ile anlatılmaya çalışılmıştır. Bu çalışmada; pazarlama ve uluslararası pazarlar, marka ve markalaşma kavramları ele alınarak, uluslararası ...