Konu "Perceived Value" için İGÜ Yayınları listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Destinasyon İmajının Algılanan Değer ve Deneyim Kalitesine Etkisi: Kültür Turistleri Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2021)Bir turistik destinasyonun sahip olduğu olumlu imaj, o bölgenin aldığı turistik varış ve turizm gelirleri açısından büyük önem arz etmektedir. Olumlu bir imaj yaratabilmek stratejik bir karar olması dolayısıyla uzun vadeli ... -
Konaklama Sektöründe Algılanan Riskin, Müşteri Katılımı, Algılanan Değer ve Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkileri
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2022)Konaklama işletmelerinde değer oluşmasını sağlayan müşteri katılımı kavramı, müşterilerin hizmet üretim ve sunum süreçlerine dâhil olması olarak ifade edilmektedir (Bendapudi ve Leone, 2003). Müşteri perspektifinden öznel ... -
A Study of Slovak University Students' Experiences of a Fast Food Brand in the Context of Perceived Value, Service Quality and Customer Trust and Loyalty
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2021)People's perceptions of products play an important role in the process of purchasing that product or service. Some of the most important of these perceptions are the quality of the product/service, perceived value and ...