dc.contributor.author | İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlüğü | |
dc.date.accessioned | 2020-01-26T17:14:44Z | |
dc.date.available | 2020-01-26T17:14:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11363/1884 | |
dc.description.abstract | Öğretmenlerin, öğrencilerine yapacakları geri bildirimlerde mantık çerçevesini göz etmeleri
gerektiğini belirten Dr. Öğr. Üyesi Derya Kavgaoğlu, “Öğrencilerin yeteneğine ve çabasına
dikkat çekilmeli. Başarı motivasyonunu yükseltmek ve başarısını kendine açıklamasını
sağlayabilmek için rehberlik etmek gerekiyor” dedi.
Her öğrencinin başarı ya da başarısızlığının altında farklı nedenler olduğunu ifade eden İstanbul
Gelişim Üniversitesi’nden Dr. Öğr. Üyesi Derya Kavgaoğlu, “Bu, yetenek gibi içsel ve sabit bir neden
olabilir. Fakat verilen görevin zorluğu, şans veya çaba gibi değişken bir neden de olabilir” dedi | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | İstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim University | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Attribution 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ | * |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi | en_US |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi Haftalık Üniversite Bülteni | en_US |
dc.title | İstanbul Gelişim Üniversitesi Haftalık Üniversite Bülteni (28 Ekim - 1 Kasım 2019) | en_US |
dc.type | other | en_US |
dc.department | İstanbul Gelişim Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 2 | en_US |
dc.identifier.issue | 13 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |