Yayıncı "Türk Kooperatifçilik Kurumu" Uygulamalı Bilimler Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Dijital Medya Platformu İçin Marka İmajının, Marka Güveni ve Sadakati Üzerindeki Etkisi: Netflix Türkiye Uygulaması (Marka Mimarisi Özelliklerinin Farklılıklarının İncelenmesi)
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2021)Marka imajı, marka güveni ve marka sadakati, son yıllarda hem akademisyenler hem de uygulayıcılar tarafından tartışılan en önemli pazarlama kavramları arasındadır. Bu çalışmanın amacı, dijital medya platformu olan ... -
Nesnelerin İnterneti: Kapsamı, Gelecek Yönelimi ve İş Fırsatları
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2017)Yakın geçmişe bakıldığında internetin iş dünyasına yeni bir rekabet avantajı sağladığını görülmektedir. Günümüzde internet teknolojisi iş dünyasını kökünden değiştirebilecek bir güce sahiptir. Bu çalışma, akademik ... -
Online Yiyecek İçecek Markalarının Cinsiyet Özelliklerinin Marka Kullanım Niyeti ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2022)Bu çalışma, marka cinsiyetinin marka kullanım niyeti ve satın alma niyeti üzerindeki etkisini ve aynı zamanda erkekler ve kadınların araştırma modelindeki ilişkilere bakış açılarını araştırmayı amaçlamaktadır. Bu ... -
Stratejik Yönetim Uygulamalarının İşletmelerin Kriz Yönetimine Etkilerinin Analizine Yönelik Bir Araştırma
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2021)Bu çalışmada, stratejik yönetim uygulamalarının, işletmelerin kriz yönetimine sağlamış olduğu katkıların belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu bağlamda, kriz dönemlerinde oluşan belirsizliklerin tahmin edilebilmesi ve mümkün ... -
Yaygın Anksiyete Bozukluğunun İş Tatminine Etkisi
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2023)Bu çalışmanın temel amacı; yaygın anksiyete bozukluğunun iş tatminine etkisini saptamaktır. Araştırmanın örneklem grubu; İstanbul il kapsamında çeşitli kurumlarda sektör farkı gözetilmeden beyaz ve mavi yakalı gönüllülerden ...