ORCID "0000-0001-9972-6079" Uygulamalı Bilimler Fakültesi için listeleme
-
Çevrimiçi Yiyecek-İçecek Platformlarında Kişisel ve Kurumsal Güvenin Marka Tutumu ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Marka Cinsiyeti Özelliklerinin Düzenleyici Rolü
Alizadehfanaeloo, Parisa (Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2022)Bu çalışma kişisel ve kurumsal güvenin marka tutumu ve satın alma niyeti üzerindeki etkisini belirlemeyi ve aynı zamanda kavramsal modeldeki ilişkilerde marka cinsiyeti özelliklerinin düzenleyici etkisini araştırmayı ... -
Medya Sektöründe Marka Mimarisi: Netflix Örneği
Türker, Onur; Alizadehfanaeloo, Parisa; Demir, Hacer Handan (Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi, 2021)Markanın stratejik olarak ne konumda olduğunu gösteren marka mimarisiyle ilgili yazında yapılmış çalışmalar perakendeci markalar, tüketici ürünü markaları, hizmet markaları, endüstriyel ürün markaları, ülke ve şehir ...