Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzcan, Demet
dc.date.accessioned2020-01-10T07:09:17Z
dc.date.available2020-01-10T07:09:17Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.issn2687-2811
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/1652
dc.description.abstractThe objective of this paper is to explore the suggestions and expectations of telecommuters and non-telecommuters for human resources management and other leaders. Analysing data from 21 in-depth qualitative interviews according to grounded theory, 2 main themes are identified as: expectations before the initiation of telecommuting and expectations after the initiation of telecommuting. Respondents’ intimate and detailed descriptions of their expectations as telecommuters are coded under the main themes and the conceptual model is developed and suggestions are presented. The findings of the study are expected to be a guide for human resources management to apply successful teleworking programs and to give a deep understanding of the experiences, challenges and needs of telecommuters so as to give feedback about what to do and how to do the implementions both before and after the adoption of this new way of working.en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın temel amacı uzaktan çalışanların ve ofis çalışanlarının insan kaynakları yönetimi ve birim yöneticilerinden beklentilerini tespit etmek ve önerilerini ortaya koymaktır. 21 derinlemesine görüşme ile elde edilen verilerin gömülü teori ile analiz edilmesi sonucu, bu beklenti ve öneriler uzaktan çalışma sistemine geçilmeden önce beklenilenler ve uzaktan çalışma sistemine geçildikten sonra bu çalışma sürecindeki beklentiler olarak 2 temel tema altında tanımlanmıştır. Katılımcıların beklentilerine ve önerilerine yönelik detaylı tanımları, temel temaların altında kodlanmış ve kavramsal çerçeve geliştirilerek öneriler sunulmuştur. Araştırma bulgularının; insan kaynakları yöneticilerinin başarılı bir uzaktan çalışma programı uygulayabilmeleri için yönlendirici olması ve bu yeni çalışma şekline geçilmeden önce ve sonra neyin uygulanılmasının beklendiği ve nasıl uygulanmasının beklenildiğine dair geri bildirim vermesi adına uzaktan çalışanların deneyimleri ve yaşadıkları sıkıntılar ile ilgili derin anlayışı aktarması beklenmektedir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherHayrullah Kahyaen_US
dc.relation.isversionofhttps://doi.org/10.21733/ibad.664332en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectTelecommutingen_US
dc.subjectGrounded Theoryen_US
dc.subjectTeleworkingen_US
dc.subjectHuman Resources Managementen_US
dc.subjectUzaktan Çalışmaen_US
dc.subjectİnsan Kaynakları Yönetimien_US
dc.titleHuman Resources Management For Teleworkersen_US
dc.title.alternativeUzaktan Çalışanlar İçin İnsan Kaynakları Yönetimien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofIBAD Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0002-3142-2818en_US
dc.identifier.issue6en_US
dc.identifier.startpage204en_US
dc.identifier.endpage220en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - İdari Personel ve Öğrencien_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess