dc.contributor.author | Eğitim Destek Koordinatörlüğü | |
dc.date.accessioned | 2020-01-05T14:51:55Z | |
dc.date.available | 2020-01-05T14:51:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11363/1643 | |
dc.description.abstract | Eğitim öğretimde önceleri öğretmen
merkezli yaklaşım ağırlıklı iken son yıllarda öğrenci
merkezli yaklaşıma bir geçiş gözlenmektedir.
Öğretmen merkezli yaklaşımda; öğretim
elemanı ne öğreteceğine, nasıl öğreteceğine, nasıl
değerlendireceğine karar vermekte, ders tanımları
öğrencinin kazanacaklarına odaklı olarak değil
içeriğe bağlı olarak yapılmaktadır.
Oysa öğrenci merkezli yaklaşım; programın
ya da modülün sonunda öğrencilerin kendilerinden
beklenilen yeterliliklerden neleri yapabildikleri ile
ilgilenmektedir. Bundan dolayı bu yaklaşıma
çoğunlukla “kazanım merkezli yaklaĢım”
denilmektedir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | İstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim University | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | İstanbul Gelişim Üniversitesi | en_US |
dc.subject | Eğitim Destek Koordinatörlüğü | en_US |
dc.subject | Sunumlar | en_US |
dc.title | Öğrenme Kazanımlarının Belirlenmesi | en_US |
dc.type | presentation | en_US |
dc.department | İstanbul Gelişim Üniversitesi | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Yazar Denetimli Yayın | en_US |