Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEğitim Destek Koordinatörlüğü
dc.date.accessioned2020-01-05T14:51:55Z
dc.date.available2020-01-05T14:51:55Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/1643
dc.description.abstractEğitim öğretimde önceleri öğretmen merkezli yaklaşım ağırlıklı iken son yıllarda öğrenci merkezli yaklaşıma bir geçiş gözlenmektedir. Öğretmen merkezli yaklaşımda; öğretim elemanı ne öğreteceğine, nasıl öğreteceğine, nasıl değerlendireceğine karar vermekte, ders tanımları öğrencinin kazanacaklarına odaklı olarak değil içeriğe bağlı olarak yapılmaktadır. Oysa öğrenci merkezli yaklaşım; programın ya da modülün sonunda öğrencilerin kendilerinden beklenilen yeterliliklerden neleri yapabildikleri ile ilgilenmektedir. Bundan dolayı bu yaklaşıma çoğunlukla “kazanım merkezli yaklaĢım” denilmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.subjectEğitim Destek Koordinatörlüğüen_US
dc.subjectSunumlaren_US
dc.titleÖğrenme Kazanımlarının Belirlenmesien_US
dc.typepresentationen_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.relation.publicationcategoryYazar Denetimli Yayınen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess