Başlık için İGÜSBD Cilt 6, Sayı GELİŞİM-UWE 2019 Özel Sayısı / IGUJSS Vol. 6, GELISIM-UWE 2019 Special Issue listeleme
Toplam kayıt 12, listelenen: 8-12
-
The Relationship Between Initial Public Offering and Firm Performance: A Research on Borsa Istanbul (BIST)
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2019)The aim of this study is to examine the relationship between initial public offering (IPO) and firm performances of the firms operating in Turkey. The data set involves 38 firms that conducted initial public offerings in ... -
Tüketicilerin Fiyat Algılamalarının İndirim Marketlerinden Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2019)Tüketicinin satın alma davranışını etkileyen birçok faktör bulunsa da şüphe yok ki bunlardan en önemlilerinden biri pazarlama karması unsurlarından biri olan fiyattır. Dolayısıyla tüketicilerin satın alma niyetinde oldukları ... -
Türkiye’de Faiz, Enflasyon ve Kur Şoklarının Bulaşıcılığının ARMA-EGARCH Yöntemiyle Analizi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2019)Kurumsal ya da bireysel yatırım kararlarının belirlenmesi açısından, ekonomik faaliyetlerin planlanması ve politikalarının belirlenmesi, özellikle faiz, enflasyon ve kur göstergelerinin gelişiminin takip ve tahmin edilmesi ... -
Uluslararası Tahvil Piyasasının Ekonomi Üzerindeki Etkisi; G7 Ülkeleri Örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2019)Tarih sürecinde finansal sistemin sağladığı avantajlar, ülke gelişimine katkı sağladığını göstermektedir. Ülkelerin bu gelişiminde özellikle günümüzün finansal sisteminde, tahvil piyasasının gelişiminin hızlanması, ekonominin ... -
Web Sayfasına Güven ve Canlı Desteğin Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Online Alışveriş Siteleri Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2019)Her geçen gün internetin kullanımının artması, kullanıcıların internetten 7/24 alışveriş yapabiliyor olmaları online mağazaların da artmasına yol açmıştır. Elektronik ticaretin giderek yaygınlaşması, online ortamda rekabeti ...