Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKipel Karaman, Buket
dc.date.accessioned2019-07-18T08:59:14Z
dc.date.available2019-07-18T08:59:14Z
dc.date.issued2018-7-27en_US
dc.date.submitted2018-07-27
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/1348
dc.descriptionDanışman: Muzaffer Şahin.en_US
dc.description.abstractBu çalışma Türk Hava Yollarının Bilet Satış Hizmet Kalitesine İlişkin Müşteri Algısındaki Gelişmelerin Değerlendirilmesi ve bu değerlendirilmenin sektör müşterilerine yansımasının sonuçlarının ölçülmesi için yapılmıştır. Çalışmamızın birinci bölümünde Türkiye de sivil havacılığa verilen önem ve eğitim yanı sıra insan kaynakları çalışmaları ile birlikte dünyada sivil havacılığın tanımına değinilmiştir. Çalışmamızın ikinci bölümünde ise hava yolu sektörünün temel kavramları yanı sıra sektörün bilinmesi gereken önemli tanımlarına yer verilmiştir. Çalışmamızın üçüncü bölümünde ise hava yolu sektöründe yer alan pazar ve talep gibi önemli bölümlerin değerlendirilmesine ve söz konusu alanda bölümlendirilmiş hizmetlerin tanımlarına yer verilmiştir. Çalışmamızın dördüncü ve son bölümünde ise hava yolu firmalarının kıyaslanmalarını kolaylaştıracak istatistiki verilerle birlikte hizmet ağlarının kapsamlı bir şekilde incelemesine yer verilmiştir. Ayrıca bu bölüm altında tezimin konusu olan Türk Hava Yollarının Bilet Satış Hizmet Kalitesine İlişkin Müşteri Algısındaki Gelişmelerin Değerlendirilmesine yönelik araştırma anket biçimi ile ele alınmıştır.en_US
dc.description.abstractThis research was conducted to assess the development of customer perception regarding the quality of ticket sales service in Turkish Airlines and to measure the results of reflecting this assessment for the customers of the sector. The first part of our research defines the concept of civil aviation in Turkey and the importance of civil aviation in the world, along with education, as well as work in the field of human resources. The second part of our work includes basic definitions that should be studied in the same way as the basic concepts of the airline industry. The third part of our research assesses the market and demand in the airline sector, as well as a description of segmented services. The fourth and final part of our study presents statistics that will facilitate the comparison of airlines, together with a comprehensive overview of the service networks. In addition, the format of the questionnaire for assessing the development of customer perception regarding the quality of ticket sales service in Turkish Airlines, which is the theme of the thesis, is discussed.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectTürk Hava Yollarıen_US
dc.subjectSivil Havacılıken_US
dc.subjectBilet Satış Sistemlerien_US
dc.subjectOnline Bilet Satışen_US
dc.subjectTurkish Airlinesen_US
dc.subjectCivil Aviationen_US
dc.subjectTicket Sales Serviceen_US
dc.subjectOnline Ticket Salesen_US
dc.titleTürk Hava Yollarının Bilet Satış Hizmet Kalitesine İlişkin Müşteri Algısındaki Gelişmelerin Değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeAssessment of Developments in Customer Perception of Turkish Airlines Ticket Sales Service Qualityen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess