dc.contributor.author | Gürsoy Ulusoy, Şebnem | |
dc.date.accessioned | 2019-05-23T08:15:18Z | |
dc.date.available | 2019-05-23T08:15:18Z | |
dc.date.issued | 2017-10-30 | |
dc.identifier.issn | 2148-2489 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11363/1278 | |
dc.description.abstract | İletişim insanların günlük yaşantılarında önemli bir yere sahiptir. İnsanlar iletişim kurma güçlükleri yaşamaktadır. Bu süreçte problem diğerlerini anlayamama ve iletişim kuramama durumu ile başlar. Çocukluk dönemi dünya ile insanlarla iletişim kurmanın ilk adımlarının atıldığı dönemdir. Yazma ve okuma becerileri çocukların iletişim süreçlerinde önem teşkil etmektedir. İyi okuyucu olan çocuklar iyi iletişim kuran çocuklar olmaktadır. Fikirlerini ve öğrendiklerini kolayca paylaşabilmektedirler. Anahtar kelimeler: Okuma kültürü, iletişim bariyeri, eğitimde aktivite kullanımı, yeni öğrenme metodları | en_US |
dc.description.abstract | Communication is a very important tool for people’s daily life routines. People sometimes cannot communicate with each other successfully. Thus, when people cannot understand and communicate with each other, important problems may arise. The first signs of communication with the world and people are detected in childhood. Reading and writing skills are important for children’s communication processes. Children who are good readers are good at communication as well. These children can also share their ideas and what they have learned easily. Keywords: Reading culture, communication barrier, usage of activities in education, new learning methods | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi ; Asos Eğitim Bilişim Danışmanlık San. Tic. Ltd. Şti. | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES | en_US |
dc.title | İletişim Bariyerleri Çocukların Okuma ve Öğrenme Kültürel Davranışlarını Etkilemektedir: Türk İlkokullarında Çalışan Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencileri ile Uyguladıkları Okuma Aktivitelerinin İncelenmesi | en_US |
dc.title.alternative | Communication Barriers Affect Children’s Reading and Learning Cultural Behaviours: a Case Study of Turkish Primary School Teachers and Their Reading Activities With Their Students | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.ispartof | The Journal of Academic Social Science | en_US |
dc.department | Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu | en_US |
dc.identifier.volume | 5 | en_US |
dc.identifier.issue | 56 | en_US |
dc.identifier.startpage | 203 | en_US |
dc.identifier.endpage | 213 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |