Konu "Purchase intention" için listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Çevrimiçi Yiyecek-İçecek Platformlarında Kişisel ve Kurumsal Güvenin Marka Tutumu ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Marka Cinsiyeti Özelliklerinin Düzenleyici Rolü
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2022)Bu çalışma kişisel ve kurumsal güvenin marka tutumu ve satın alma niyeti üzerindeki etkisini belirlemeyi ve aynı zamanda kavramsal modeldeki ilişkilerde marka cinsiyeti özelliklerinin düzenleyici etkisini araştırmayı ... -
Investigating the factors that trigger airline industry purchase intention
(SPRINGER, ONE NEW YORK PLAZA, SUITE 4600, NEW YORK, NY, UNITED STATES, 2020)As the main communication platforms for today's competitive air transportation market expands, airline websites need to be user friendly to trigger positive electronic word of mouth. Website quality constitutes an influencing ... -
Online Yiyecek İçecek Markalarının Cinsiyet Özelliklerinin Marka Kullanım Niyeti ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2022)Bu çalışma, marka cinsiyetinin marka kullanım niyeti ve satın alma niyeti üzerindeki etkisini ve aynı zamanda erkekler ve kadınların araştırma modelindeki ilişkilere bakış açılarını araştırmayı amaçlamaktadır. Bu ... -
The role of sales promotion on the business marketing communications strategies
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Sales promotions are a marketing tool used by both manufacturers and retailers. They are used by manufacturers to increase sales to retailers (trade promotions) and consumers (consumer promotions). Marketing communication ...