Konu "Hizmet Kalitesi" için listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
Ayakta ve Yatarak Tedavi Gören Hastaların Hizmet Kalitesi Algılarının Farklı Hastane Türleri İçin İncelenmesi
(Melih Topaloğlu, 2020)Amaç – Bu çalışmada farklı hastane tiplerinde ayakta ve yatarak tedavi gören hastaların hizmet kalitesi algıları muayene öncesi hizmetler, hekimlik hizmeti, kişisel ihtiyaçların karşılanması-tetkik hizmetler ve fiziksel ... -
Covid-19 döneminde alınan önlemlerin hizmet kalite algısı ve müşteri memnuniyetine etkisi: Türkiye'deki iki farklı iş modeli kullanan hava yolları kıyaslaması
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Çalışmada, Covid-19 pandemisi sürecinde iki farklı iş modeli kullanan havayolu işletmelerinin aldıkları önlemlerin seyahat eden yolcuların kalite algına ve müşteri memnuniyetine etkisi araştırılmıştır. Türkiye'de faaliyet ... -
Fiziksel egzersiz hizmetlerinde algılanan hizmet kalitesinin bazı değişkenlere göre değerlendirilmesi (Ankara ili B-fit örneği)
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2019)Bu araştırmanın amacı, Ankara ili bfit kadınların spor ve yaşam merkezlerinin hizmet kalitesini, bfit'i kullanan üyelerin algıları çerçevesinde karşılaştırmaktır. Araştırmaya, 19 bfit şubesinden yalnızca 9 (Keçiören, ... -
Kamuya ait bir hastanede hizmet kalitesinin SERVQUAL yöntemi ile ölçülmesine yönelik bir uygulama
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)Bu araştırma tanımlayıcı tipte bir araştırmadır. Araştırma İstanbul ilinde kamuya ait bir eğitim ve araştırma hastanesinde yapılmıştır. Araştırmanın amacı; sağlık hizmeti alan hastaların aldıkları hizmete yönelik algı ve ... -
Liman Bilgi Sistemlerinin Başarı Faktörlerinin Ölçümü
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2018)Bilgi sistemlerinin uluslararası ticaret hareketlerinin gelişimine yaptığı katkılar son dönemde ele alınan ve tartışılan bir fenomendir. Bilgi sistemlerinin varlığı ve etkin kullanımı, uluslararası ticari faaliyetlerin ... -
Marka Değeri ile Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Havacılık Sektöründe Bir Çalışma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 17-10-2018)Marka değeri, piyasaya sunulan ürün ve hizmetleri tanımlayan, onların rakiplerinden ayrılmasını amaç edinen en önemli kavramlardan biri olarak kabul edilmektedir. Bu yönüyle marka değeri, ürün ve hizmetlerin tutundurulmasını ... -
Sağlık Kurumlarında Sosyal Sorumluluk ve Hizmet Kalitesinin İletişim ve Algı Üzerindeki Yansımaları
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research, 2023)Bir işletme, kendisine veya hizmetlerine yönelik tutumları ve algıları yönetmek, bunları olumlu yönde değiştirmek ve farkındalık oluşturmak gibi amaçlarla bir sosyal sorumluluk etkinliği başlatabilir ve bu amaçla toplumsal ... -
Spor merkezi üyelerinin hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyetine yönelik beklenti ve algılarının değerlendirilmesi: KOZAWOS the club örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2019)Çalışmanın amacı, İstanbul İli Koza World of Sports The Club spor işletmesi üyelerinin, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetine yönelik algılamalarını, beklentilerini ve demografik özellikleri arasındaki farkı araştırmaktır. ... -
Yatarak ve Ayakta Tedavi Gören Hastaların Kalite Algılarının Hastane Türleri Üzerine Araştırılması
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Sağlık işletmelerinin faaliyetlerinin etkinliğini belirleyen önemli hususlardan birisi sundukları sağlık hizmetinin kalitesidir. Hastaların sağlık hizmetinden beklentileri ile aldıkları hizmetin performansı eşit veya daha ...