Yayıncı "ACC Publishing" için listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
Basılı Reklamlara Yönelik Tutumun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ürün İlgileniminin Düzenleyici Rolü: Kadın Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
(ACC Publishing, 2022)Bu çalışmada, basılı reklamlara yönelik tutumun reklamda yer alan ürünü satın alma niyeti üzerindeki etkisi ve bu etki üzerinde ürün ilgileniminin düzenleyici rolü kadın tüketiciler açısından araştırılmaktadır. Bu bağlamda, ... -
COVİD-19 döneminde evden çalışma ve çalışanların görev performansı: Çağrı merkezi çalışanlarında bir araştırma
(ACC Publishing, 2021)COVİD-19 salgını, tüm dünya ile birlikte ülkemizi de etkisi altına almış ve işletmelerin çalışma sistemlerinde köklü değişikliklere gidilmesine sebep olmuştur. Bazı işletmeler, çalışanlarının haftanın belirli günlerinde ... -
The Effect of Global Financial Crisis on Securities Portfolio of Deposit Banks: A Difference-Indifferences Method For Turkey
(ACC Publishing, 2019)This study analyzes the effects of the global financial crisis of 2008 upon public and private deposit banks’ securities portfolio in Turkey for the quarterly period between 2005 (Q1) and 2015 (Q4). Difference-in-Differ ... -
Financial Kuznets Curve, Globalisation and Income Distribution: The Elements of Tripartite Relationship
(ACC Publishing, 2020)This paper reexamines the empirical validity of financial Kuznets hypothesis in terms of looking for functional income distribution and economic globalisation for OECD countries over the 1980-2017 period. In doing so, ... -
Giyilebilir teknoloji ürünlerin benimsenmesinde etkili olan faktörler: Akıllı saatler üzerine bir uygulama
(ACC Publishing, 2022)Son yıllarda, tüketicilerin ilgisi ve artan yatırımlarla giyilebilir teknoloji ürünleri teknoloji pazarında önemli bir konuma gelmiştir. Tüketicilerin giyilebilir cihazları benimsemesinde etkili olan faktörlerin belirlenmesi ... -
Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma
(ACC Publishing, 2016)Perakendecilik Alışveriş Merkezlerinin (AVM) yaygınlaşması ile birlikte her geçen gün büyüyen bir sektör haline gelmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin ... -
Organisational structure revisited
(ACC Publishing, 2021)This study's primary goal is to investigate all variables that are reported to affect the organisational structure in the same research model. For this purpose, effects of Top Management Team profile variables, including ... -
The role of services mix and value-based benefits on customer switching intention: A study on online food delivery services platforms
(ACC Publishing, 2023)Increased mobile technology adoption, the convenience of one-click shopping using mobile apps, and the rise of the COVID-19 pandemic have shifted consumer preferences, habits, and priorities in their communication, ... -
Z kuşağının sürdürülebilir tüketim davranışını etkileyen faktörlere yönelik keşifsel bir araştırma
(ACC Publishing, 2022)Dünyanın farklı bölgelerinde yaşanan sel felaketleri, orman yangınları, balıkçılığın bitmesi, orman arazilerinin yok olması gibi iklim krizinin olumsuz etkileri, mevcut üretim ve tüketim anlayışının artık sürdürülemez ...