Yayıncı "İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Kütüphane ve Belge Bilgi Merkezlerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
(İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005-11-24)Bu çalışmada, kütüphane ve belge bilgi merkezlerinde müşteri ilişkilerinin anlamı tartışılmakta ve bir müşteri ilişkileri yönetim modeli yapılandırılmaktadır. Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) bir yönetim tekniği olarak ... -
Toplu yemek hizmetleri (catering) sektörü yöneticilerinin iş sürekliliğine hazır olma algı ve zorluklarının belirlenmesi
(İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)İş sürekliliği; işletmelere yönelik potansiyel olağandışı tehlikeleri tanımlayan, analiz eden ve etkilerini açıklayan, ortakların ve paydaşların çıkarlarını gözeten, marka değerini ve itibarını koruyan bir yaklaşımdır. Tüm ...