ORCID "0000-0003-2198-0733" için listeleme
-
Dijital Aktivizmde Sosyal Medya Kullanımı: Bir Çevrimiçi Hacktivist Ağının Analizi
Boyacı Yıldırım, Merve (Mustafa Süleyman Özcan, 2020)Dijital aktivizm, iletişim teknolojilerini kullanarak insanların birçok konu veya olay hakkındaki görüşlerini, düşüncelerini, tepkilerini veya desteklerini ifade etme faaliyetlerini kapsamaktadır. Yeni iletişim teknolojilerinin ... -
Nedene Dayalı Pazarlamada Marka-Sivil Toplum Kuruluşu İşbirliği: Haytap Örneği
Boyacı Yıldırım, Merve (Mustafa Cankut, 2021)Günümüzde tüketicilerin satın alma tercihlerini yalnızca fonksiyonel özelliklere dayanarak değil marka ile kurulan duygusal nedenlerle de ilişkilendirmesi, markaların pazarlama çabalarını yerine getirirken aynı zamanda sosyal ... -
Reklamlarda Anlamın Çağrışımlarla Zenginleştirilmesi: Turkcell Fiber Reklamının Göstergebilimsel Analizi
Boyacı Yıldırım, Merve (Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Markaların stratejik iletişim yönetimlerinde reklamlar önemli bir yer tutmaktadır. Günümüz reklamcılık anlayışında markalar hayali dünyalar ile tüketicilerin yaşamlarını ilişkilendirmekte; rakiplerden farklılaşma amacına ...