Yazar "Tümer Kabadayı, Ebru" için listeleme
-
Alman Tüketicilerin Türk Malı Satın Alma Niyetleri: Ülke İmajı ve Tüketici Etnosentrizminin Etkileri Üzerine Bir Araştırma
Dursun, İnci; Tümer Kabadayı, Ebru; Ceylan, Kutalmış Emre (Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2014)Türkiye’nin geldiği aşama ve ulaşmak istediği konum itibari ile uluslararası pazarda rekabet gücünü koruyabilmesi için, tüketicilerin Türk mallarına karşı tutumlarının daha iyi anlaşılması gerekmektedir. Bu araştırma, ... -
Karara Varma İhtiyacı Ölçeğinin Türkçe Versiyonu: Geçerlilik ve Güvenilirlik Değerlendirmesi
Dursun, İnci; Ceylan, Kutalmış Emre; Tümer Kabadayı, Ebru (Adem Anbar, 2015)Karara varma ihtiyacı (KaVİ) insanları, çabuk karar verme ve yargıda bulunmaya yönelten aciliyet hissi yaşamlarına sebep olan motivasyonel bir mekanizmadır. KaVİ bir konuya ilişkin kararsızlık ve belirsizlik yaşamak ... -
Russian Consumers’ Responses to Turkish Products: Exploring the Roles of Country Image, Consumer Ethnocentrism, and Animosity
Dursun, İnci; Tümer Kabadayı, Ebru; Ceylan, Kutalmış Emre; Gökmen Köksal, Cansu (Adem Anbar, 2019)The main objective of this study is to investigate the country of origin (COO) effect on purchase decisions for Turkish products in foreign markets. Particularly, the study focused on the impacts of country image, consumer ...