Yazar "Başal, Murat" için listeleme
-
Kitap İncelemesi - 1: Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak
Başal, Murat (İstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Press, 2022)Yazar: Brittany HENNESSY, Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak (Influencer: Building Your Personal Brand in the Age of Social Media), Alara ERGİN (çev.), İstanbul: Nova Yayınları, 2022, 208 s. ISBN: ... -
Örgütsel Adaletin Sosyal Medya Pazarlamada Marka Kişiliği Algılamaları Arasındaki Farklılık: Havacılık Sektöründe Bir Uygulama
Başal, Murat; Süzen, Ekrem (Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2023)Havayolu taşımacılığı hızlı, konforlu ve kaliteli ulaşım hizmeti sunmaktadır. İşletmeye iyi bir imaj oluşturmada ve kalite sağlamada çalışanların motivasyonu büyük öneme sahiptir. Havacılık sektöründe tüm iş alanlarında ... -
Sponsorluğun Tüketici Davranışlarında Karşılığı Var Mıdır?
Başal, Murat; Gümüş, İzzet; Parıltı, Nurettin (Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2023)Bugün birçok işletme tüketicilerin yapacağı benzer satın almalarda yine kendi markalarını tercih edebilmeleri konusunda ikna yolları aramaktadır. Bu nedenle ürün ve hizmetlerine değer katıp, tüketicinin zihninde etkili ... -
Sponsorluk çalışmalarının tüketicinin satın alma davranışı üzerine etkisi: Ankara ilindeki otomobil kullanıcılarına yönelik bir alan çalışması
Başal, Murat (İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Günümüzde otomobil işletmelerini en fazla zorlayan unsurlardan biri de, tüketicilerin yapacağı -benzer satın almalarda- otomobil işletmelerinin tekrar kendi markalarını satın almaya ikna etmektir. İşletmeler ürünlerine ...