Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Avrupa 2020 Stratejisi Temelinde Seçilmiş Göstergelerle Karşılaştırmalı Bir Analiz: Avrupabirliği Ülkeleri İle Türkiye Örneği
(Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, 2021)
Sürekli gelişen ve yenilenen yapısıyla dinamik bir oluşumu temsil eden Avrupa Birliği (AB), en son hedeflerini ve
politikalarını Avrupa 2020 Stratejisi’nde yayımlamıştır. Bu çalışmanın amacı da AB üyesi ülkeler ile aday ...
Alman Tüketicilerin Türk Malı Satın Alma Niyetleri: Ülke İmajı ve Tüketici Etnosentrizminin Etkileri Üzerine Bir Araştırma
(Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2014)
Türkiye’nin geldiği aşama ve ulaşmak istediği konum itibari ile uluslararası pazarda rekabet
gücünü koruyabilmesi için, tüketicilerin Türk mallarına karşı tutumlarının daha iyi anlaşılması
gerekmektedir. Bu araştırma, ...
Finansal Gelişme ve İnovasyon, Türkiye’de Yenilenebilir Enerji Üretimini Artırıyor mu?
(Turkish Studies - Economics, Finance, Politics, 2021)
Enerji, günümüz ekonomilerinde ekonomik büyümeyi artırmak için kullanılan en önemli girdilerden
biridir. Enerji kullanımı arttıkça üretim miktarı artmakta ve buna bağlı olarak ekonomik büyümede artış
gözlenmektedir. ...