Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Sosyal Medya Kullanıcılarının Elektronik Güvenleri, Elektronik Bağlılıkları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
(Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 16-09-2017)
Çevrimiçi platformlarda faaliyetlerini sürdüren şirketlerin başarısı, elektronik güvenin ve elektronik bağlılığın yaratılmasında ve buna bağlı olarak çevrimiçi platformlarda oluşacak elektronik ağızdan ağıza iletişimin ...
The Study of the Impact of E-Commerce Activities on Firm Value and the Relationship Between e-Marketing and Firm Value
(Journal of Economics Finance and Accounting, 30-06-2017)
Purpose- This study aims to explain the importance of the internet activities for companies’ marketing strategies to add some value to the company. - E-marketing activites, which add value to a firm, should be taken into ...