Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Research On Consumer Opinions On The Use Of Cryptocurrency in Online Shopping
(Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2023)
When it comes to virtual currencies, the first concept that comes to mind recently is cryptocurrencies.
Cryptocurrencies, which are seen as investment instruments, have started to be used as payment methods
by many brands ...
X, Y ve Z Kuşaklarının Türk Kahvesi Tüketim Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma
(İstanbul Aydın Üniversitesi, 2023)
Bu araştırmanın amacı, X, Y ve Z kuşağı mensubu bireylerin Türk kahvesi tüketim alışkanlıklarını ve kuşak farklılığının bireylerin Türk kahvesiyle ilgili algıladıkları bilgi düzeyi üzerindeki
etkisinin belirlenmesidir. ...
Sponsorluğun Tüketici Davranışlarında Karşılığı Var Mıdır?
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2023)
Bugün birçok işletme tüketicilerin yapacağı benzer satın almalarda yine kendi markalarını tercih edebilmeleri
konusunda ikna yolları aramaktadır. Bu nedenle ürün ve hizmetlerine değer katıp, tüketicinin zihninde etkili ...