Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
X, Y ve Z Kuşaklarının Türk Kahvesi Tüketim Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma
(İstanbul Aydın Üniversitesi, 2023)
Bu araştırmanın amacı, X, Y ve Z kuşağı mensubu bireylerin Türk kahvesi tüketim alışkanlıklarını ve kuşak farklılığının bireylerin Türk kahvesiyle ilgili algıladıkları bilgi düzeyi üzerindeki
etkisinin belirlenmesidir. ...
Sponsorluğun Tüketici Davranışlarında Karşılığı Var Mıdır?
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2023)
Bugün birçok işletme tüketicilerin yapacağı benzer satın almalarda yine kendi markalarını tercih edebilmeleri
konusunda ikna yolları aramaktadır. Bu nedenle ürün ve hizmetlerine değer katıp, tüketicinin zihninde etkili ...