Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlüğü
dc.date.accessioned2023-12-12T07:52:00Z
dc.date.available2023-12-12T07:52:00Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/6659
dc.description.abstractBAĞIMLILIĞIN SANAL HÂLİ FOMO VE KARŞITI JOMO’YU ANLAMAK PAZARLAMADA OLUMLU SONUÇLAR VERİYOR! Sosyal medya kullanımı gün geçtikçe artan, hayatımızı yöneten bir faktör hâline gelmeye başladı. Hâl böyle olunca da, FoMO ve JoMO gibi yeni kavramlar ortaya çıktı. Sosyal medya bağımlılığını pazarlama açısından değerlendiren Dr. Öğr. Üyesi Çağla Tuğberk Arıker, etik tartışmalar konunun başka bir boyutunu oluştursa da, markaların sosyal medya pazarlama stratejilerini oluşturup uygularken FoMO ve JoMO olgularını dikkate alarak olumlu sonuçlar alabileceklerini belirtti. https://gelisim.edu.tr/tr/gelisim-haber-bagimliligin-sanal-h%C3%A2li-fomo-ve-karsiti-jomoyu-anlamak-pazarlamada-olumlu-sonuclar-veriyoren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.subjectBültenleren_US
dc.subjectHaftalık Bültenleren_US
dc.titleİstanbul Gelişim Üniversitesi Haftalık Üniversite Bülteni (16 Ekim - 24 Kasım 2023)en_US
dc.typeotheren_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.identifier.issue220en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster