Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlüğü
dc.date.accessioned2023-11-18T18:47:55Z
dc.date.available2023-11-18T18:47:55Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/6469
dc.description.abstractTÜKETİCİLER ARTIK GERÇEK VE DENEYİMLENMİŞ İÇERİKLER GÖRMEK İSTİYOR Güzellik markaları, sosyal medyada en çok takip edilen hesapların neredeyse başını çekiyor. Hâl böyle olunca da influencerlar, güzellik markalarıyla ürettikleri içerikleri kullanıcılara sunuyor. Tüketicilerin artık gerçek ve deneyimlenmiş içerikler görmek istediklerini belirten Dr. Öğr. Üyesi Pelin Özgünay, filtrelerden ve düzenlenmiş fotoğraflardan kullanıcıların uzaklaştığını belirtti. https://gelisim.edu.tr/tr/gelisim-haber-tuketiciler-artik-gercek-ve-deneyimlenmis-icerikler-gormek-istiyoren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.subjectBültenleren_US
dc.subjectHaftalık Bültenleren_US
dc.titleİstanbul Gelişim Üniversitesi Haftalık Üniversite Bülteni (2-6 Ekim 2023)en_US
dc.typeotheren_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.identifier.issue218en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess