Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
E-Perakende Hizmet Kalitesinin Marka Değerine Etkisi: Trendyol Örneği
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-07-19)
Bu tez çalışmasının temel amacı, e-perakende işletmelerinin hizmet kalitesinin marka değerine etkisini belirlemektir. Konu ile ilgili literatür taraması yapıldıktan sonra, yüz yüze görüşülerek, anket çalışması gerçekleşt ...
4-6 Yaş Arası Çocukların Oyuncak Tercihleri ve Oyun Becerilerinin Annenin Depresyon Düzeyi ile İlişkilendirilerek İncelenmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-01-19)
Oyun; bir amaca yönelik olan, kurallı ya da kuralsız, çocukların isteyerek ve hoşlanarak yer aldığı, fiziksel, bilişsel, dilsel, duygusal ve toplumsal gelişimin temeli olan, gerçek yaşamın bir parçası ve en etkin öğrenme ...
Yetişkin Bireylerde Bağlanma Stillerinin Duyguları İfade Etme Şekilleri ve Empatik Eğilim Yeteneklerine Etkileri
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-02-05)
Bu araştırmanın amacı; yetişkinlerin ilk bağlanma deneyimlerine göre yaşamlarının ileriki dönemlerinde duygularını ifade etme şekillerini ve empatik eğilim gösterebilme yeteneklerini bağlanma kuramları ve bağlanma stilleri ...