Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Kitle İletişim Araçlarının Gelişimi ve Sosyal Medyanın Siyasal İletişimi Etkileme Rolü
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014-10-31)
Bu araştırma, iletişimin önemi, kitle iletişim araçlarının gelişim süreci ve sosyal medyanın siyasi iletişimi etkileme rolü üzerine yapılan bir incelemedir. İnsanlık tarihiyle birlikte başlayan iletişimin, birey hayatındaki ...
Bilinçaltı Reklamcılık Teknikleri ve Tüketicinin Yönlendirilmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014-12-24)
Tüketim alışkanlıkları ve tüketici profillerindeki değişime paralel olarak pazarlama teknikleri de değişmektedir. Tüketim olgusunun bir yaşam tarzına dönüştürülerek en geniş kitlelerce benimsenmesini amaçlayan kapitalist ...