Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yalın Yönetim Anlayışının Çalışanların Motivasyonuna ve Hizmet Kalitesine Etkilerine Yönelik Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-04-11)
Hizmet sektöründe, teknolojinin gelişmesi, ulaşım imkânlarının artması, iletişimin kolaylaşması ile birlikte rekabet her geçen gün artmaktadır. İşletmeler varlıklarını devam ettirebilmek ve rekabet avantajı elde etmek için ...
Girişimcilik ile İnovasyon Stratejilerinin Kobilerin Sürdürülebilirliği ve Performansına Etkileri Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Bu tez çalışmasında, günümüzde rekabetin yoğun yaşandığı ortamda girişimcilik ile inovasyon stratejilerinin KOBİ'lerin sürdürülebilirliği ve performansına etkileri üzerinde durulmuş ve KOBİ'lerin karşılaştıkları rekabetin ...
Küresel Krizin Dış Ticaret Sermaye Şirketlerinin İşletme Performansına Etkisi: Dinamik Panel Veri Analizi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-02-19)
Geçmişten günümüze var olan krizler artık küresel ölçekte yaşanmaktadır. Bu krizler işletmelerin iç ve dış ticaretini etkilemekte, tüm dünyada birçok işletmenin kapanmasına hatta ülkelerin iflasına kadar varan olumsuz ...
E-İşletmeye Geçiş Sürecinde Yönetim Sistemlerinin Entegrasyonunda Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri: THY Entegre Operasyon Kontrol Başkanlığında Hoshin Kanri Entegre Yönetim Modelinin Uygulanması
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-03-15)
Bu araştırmanın amacı belirsizliğin (kaos ve kargaşa yaklaşımı) etkilerini azaltmak için kullanılan Hoshin Kanri yönetim modelinden faydalanarak yönetim süreçlerinin entegrasyonunda kontrol fonksiyonunun işlevini araştırmaktır. ...