Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
BIST 100'de İşlem Gören Perakende Sektörü İşletmelerinin Finansman Tercihlerinin Piyasa Değerlerine Etkisi (2011-2017)
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-7-30)
Perakendecilik, Türkiye’de 1990’lı yıllardan sonra hem ulusal hem de uluslararası yatırımcıların ilgisinin hızla yükseldiği bir sektör olmuştur. Perakende sektörünün en önemli sorunu ise finansal kaynakların temin edilmesinde ...
Bütünleşik pazarlama iletişimi kapsamında öğretmenlerin sosyo-demografik özellikleri açısından televizyon reklamlarının incelenmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Teknolojinin gelişmesine bağlı olarak işletmeler tarafından satın alınması için piyasaya yani tüketicilere sunulan mal ve hizmet çeşitleri her geçen zaman içinde daha da artmaktadır. İşletmeler, rekabet içinde kendilerini ...
Muhasebe bilgi sisteminin işletme yönetim kararları ve yöneticilerin performansı üzerindeki etkisine yönelik bir araştırma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Türkiye'de faaliyetlerine devam eden işletmelerin, bilgi sistemlerinin ve bilgi teknolojilerinin önemini kavradıkları düşünülmektedir. Bu çalışmada işletme sahiplerinin ve yöneticilerinin muhasebe bilgi sistemlerini, aktif ...
İstanbul'da bulunan bağımsız restoranların sürdürülebilir gastronomi açısından incelenmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Dünya nüfusundaki hızlı artış, doğal kaynak kullanımının aşırı boyutlara ulaşması, sanayileşmenin bir sonucu olarak ortaya çıkan çevre kirliliği, bazı kaynakların geri dönülmez biçimde tahrip olması, tüketicilerin çevresel ...