Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Marka Yönetimi Sürecinde Kurumsal İletişimin Rolü: Unilever Örneği
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2017-11-20)
Günümüzde iletişim teknolojilerinin yaygınlaşması ve rekabetin artması kurumların marka yönetimi sürecinde kurumsal iletişime olan ihtiyacını her geçen gün artırmaktadır. Kurumsal iletişimin farkına varıp kurum kimliği ...
Sustainability of Current Account Deficit in Turkey and an Ampirical Analysys for Unit Root Test with Two Structural Breaks
(Canadian Center of Science and Education, 2017-11-20)
In this study, Turkey’s current account deficit problem between the years 1980-2016 is tested whether it is sustainable or not. For this purpose, the ADF and the PP Unit Root test were applied firstly to the annual current ...
Otel İşletmelerinde Öğrenen Örgüt Yapısı ve Verimlilik İlişkisi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2016)
Otel işletmelerinde öğrenen örgüt yapısının verimliliğe olan etkisinin araştırıldığı bu çalışmada, genel olarak bireysel ve örgütsel öğrenmenin önemi ve beraberinde verimliliğe etkisi ortaya konmaya çalışılmıştır. Araştırma ...
Günümüz Sanat Piyasası İçerisinde Pazarlama ve Tanıtım Faaliyetlerinin Önemi
(İstanbul Medeniyet Üniversitesi, 2016-10-27)
21. yüzyılda sanatçılar işlerini üretip sergilemek kadar satmakla da yükümlüdür. Sanat piyasası içinde “sanat için sanat” ve “iş için sanat” yaklaşımlarının tartışılması da bu yükümlülüğü doğrular niteliktedir. Bu çerçevede ...
The Determination of Job Satisfaction Level of the İndividuals Working in Private Sports İnstitution – the Macfit Example
(Open Access Publishing Group, 2018)
The purpose of this research is the evaluation of the job satisfaction levels of the staff that works in private sports centers with respect to some variables. As the data collection method quantitive research technique, ...
Bist Registered Company with the Market Value of the Relationship Between Capital Structure Determination of an Application in Tourism Sector
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016-12)
Bilindiği gibi halka açik firmalarda, diğer işletmelerinin karlilik, süreklilik, pazar payini arttirma amaçlari yaninda firmanin piyasa değerini arttirmak önemli bir amaçtir. Firmalarin piyasa değerlerinin yükselmesinde ...
Türkiye’de Banka Müşterilerinin İnternet Bankacılığına Yaklaşımlarının İncelenmesi Üzerine Bir Uygulama
(Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2016-06)
İnternet bankacılığı, hesap açma işlemi veya farklı hesaplara para transfer etme işlemi gibi bankacılık faaliyetlerinin uzak bir ortamdan yapıldığı dağıtım kanalını ifade etmektedir. Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki ...
Ekonomik Büyüme Ve İşsizlik Arasındaki İlişki : Türkiye’de Ekonometrik Bir Analiz
(Şırnak Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2018-10)
Türkiye ekonomisinde yıllar içerisinde büyüme istatistikleri artmasına rağmen işsizlik oranları tartışma konusu olmuştur. Genel kabul görülen teoride; Bir ülkenin ekonomisinin büyüme oranı arttığında, istihdam artarak, ...
Iterated Prisoners Dilemma with limited attention
(INST CONDENSED MATTER PHYSICS NATL ACAD SCIENCES UKRAINE, 1 SVIENTSITSKII STR, LVIV, 79011, UKRAINE, 2014-04-30)
How attention scarcity effects the outcomes of a game? We present our findings on a version of the Iterated Prisoners Dilemma (IPD) game in which players can accept or refuse to play with their partner. We study the memory ...
Kazanç Açıklamalarının Şirket Değeri Üzerindeki Etkileri: Bist 100 Üzerine Bir Uygulama
(ESKISEHIR OSMANGAZI UNIV, FAC EDUCATION, ESKISEHIR OSMANGAZI UNIV, FAC EDUCATION, ESKISEHIR, 26480, TURKEY, 2015-12-01)
Bu çalışma kazanç açıklamalarının şirket değeri üzerindeki rolünü incelemektedir. Çalışmada kullanılan veriler 2009 ve 2013 yılları arasında Borsa İstanbul BIST100 endeksinde listelenen 78 şirketi içermektedir.Finansal ...