Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Sosyal Medya Kullanıcılarının Elektronik Güvenleri, Elektronik Bağlılıkları ve Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimleri Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
(Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 16-09-2017)
Çevrimiçi platformlarda faaliyetlerini sürdüren şirketlerin başarısı, elektronik güvenin ve elektronik bağlılığın yaratılmasında ve buna bağlı olarak çevrimiçi platformlarda oluşacak elektronik ağızdan ağıza iletişimin ...
Lider ve Fanatizm Açısından Amerika Birleşik Devletleri Kongre Baskını Sürecinde Donald Trump’ın Tweetlerinin İncelenmesi
(Tarih Okulu Dergisi, 2023)
Doğrudan lidere bağlı olarak tasarlanabilen bir sosyal medya sistemi liderin kitlesiyle dış
dünyadan izole bir dünya ve etkileşim ağı kurabilmesini sağlayabilmektedir. Lider kendi
iletişim eko sisteminde sadece kitlesiyle ...
İşyerinde Sosyal Medya Kullanımı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
(Balıkesir Üniversitesi, 2020)
Bu çalışma, işyerinde sosyal medya kullanımının olumlu ve olumsuz etkilerini, ilgili
alt faktörleriyle (boyutlarıyla) değerlendirmek üzere oluşturulmuş olan, “İşyerinde Sosyal
Medya Kullanımı: İkili Etkilerin İncelenmesi” ...
Sosyal Medyada Ördek Sendromu: Instagram Üzerinden Bir Değerlendirme
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020)
Sosyal medya günümüzde son derece yaygın ve popülerliği gittikçe artan bir iletişim ortamıdır. Sosyal
medyada bireyler kendilerini nasıl göstermek, sunmak istiyorsa o yönde paylaşımda bulunmaktadırlar.
Stanford ...
Yazılı, Görsel ve Sosyal Medyada Gıda ile İlgili Bilgi Kirliliğinin Halkın Gıda Tercihi Üzerine Etkileri
(İbrahim Çakır, 2019)
Teknolojinin gelişmesi, sanayileşme, eğitim düzeyinin, ekonomik ve sosyal refahın artması insanların gıdalara
ve sağlıklı beslenmeye olan ilgisini arttırmıştır. Ancak doğru ve yeterli bilgi sahibi olmayan kişilerce ...
Dindar Facebook Etkisi: Türk Kullanıcılar Üzerine Bir Analiz
(Hakan Aydın, 2018)
Dijitalleşme ve etkileşim, bir toplumsal kurum olarak din üzerine iki açıdan etkide bulunmaktadır:
Dini iletişim ve dinin dijitalleşmesi. Geleneksel dini kurumlar ve dinle ilgilenen kullanıcılar, çeşitli
motivasyonlarla ...
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2018)
İnternetin gelişmesine paralel olarak, sosyal medya hayatın her alanına girmiş bulunmaktadır. Kullanım sıklığının
artmasına bağlı olarak sosyal medyaya olan bağımlılığın da giderek arttığını söylemek mümkündür. ...
Dezenformasyonla Mücadelede İfade Özgürlüğü: İçeriğin Korunması ve 29. Madde
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2023)
İletişim teknolojilerindeki gelişmeler ve artan dijitalleşme, dezenformasyonun günümüz modern dünyasındaki etkisini ve
gücünü arttırmıştır. Dezenformasyon, değişen yapısı ile farklı hak ve özgürlükleri tehdit edebilmekte, ...
Thy’nin Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Marka Güveni ve Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi
(Fırat Üniversitesi, 2024)
Günümüz dünyasının hızla değişen pazar koşullarında her hangi bir marka ya da ürünün
kaliteli, düşük maliyetli ve kullanışlı olarak üretilmesiyle birlikte, üretilen marka, ürün ya da
hizmetin uygun metot ve araçlarla ...