Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Dijital Çağda Tüketim ve Algısal Eskitme: Sosyal Medya Fenomenleri Üzerinden Bir İnceleme
(Hüzeyfe Süleyman ARSLAN, 2020)
Dijitalleşme ve tüketim günümüz toplumuna hâkim olan iki temel kavramdır. Bireylere tükettikçe mutlu olabilecekleri ve toplum içerisindeki statülerini tükettikleri metalar ile oluşturabilecekleri tüketim kültürü tarafından ...
Dijital Çağın Hedonist Çalışanları: Dijital Göçebeler
(Hayrullah KAHYA, 2019)
İçerisinde yaşadığımız dönem dijitalleşmenin gündelik hayatımızın her anında hâkim olduğu bir dönemdir. Postmodernizmin etkisinin altında olan günümüz toplumunda bireyler, haz odaklı bir yaşam sürmekte ve yaşantılarını bu ...
Şehir İmajına Dijital Platformlar Yardımıyla Bireysel Aktörlerin Katılımını Düşünmek: Google Earth Üzerinden Bir Değerlendirme
(Kastamonu Üniversitesi, 2022)
Bu çalışmada, dijitalleşme sonucu şehir imajını yönetme aşamasında önemli görülen
coğrafi haritalandırmaya dayalı sistemlerin sahip olduğu rolü tartışılmakta ve bireysel aktörlerin
paylaşımlarıyla bir yerel rehber olarak ...
Bağımsız Çalışan Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin Elektronik Muhasebe Uygulamalarının Kullanımı Üzerine İstanbul İlinde Yapılan Bir Araştırma
(TÜRMOB, 2023)
Küreselleşen dünya ile birlikte gelişen teknolojiler sayesinde muhasebe alanında birçok yenilik
meydana gelmiştir. Muhasebe uygulamaları ile bilgisayar teknolojilerini entegre etmek, yani ilgili
alanda teknolojik dönüşümü ...
Türkiye’deki Halkla İlişkiler Lisans Bölümlerinin Müfredatlarının Dijitalleşme Bağlamında İncelenmesi
(Iğdır Üniversitesi, 2021)
Günümüz Halkla İlişkiler uygulamalarının büyük
bir çoğunluğu dijital ortamlarda sürdürülmektedir.
Bu durum Halkla İlişkiler uzmanlarının eğitim
sürecinin de yeniden ele alınması zorunluluğunu
ortaya çıkarmıştır. Bu ...
Yakınsama Çağında Hikâye Anlatmak: Transmedya Hikâyeciliği Kavramı Üzerinden “Leyla İle Mecnun” Dizisinin İncelenmesi
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)
Kitle iletişim araçlarının dijitalleşmesiyle yaşanan teknoloji tabanlı yapısal değişiklikler, medya ortamlarının içerik üretiminde
önemli bir unsur olarak yer alan hikâye ve onun anlatı yapısını yeni bir forma dönüştürmüştür. ...