Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Magazin Haberlerinin Okurların Tüketim Alışkanlığı Üzerindeki Etkileri
(MARMARA UNIV, FAC COMMUNICATION, NISANTASI CAMPUS COMMUNICATION FAC, BUYUKCIFTLIK ST NO 6 NISANTASI, SISLI, ISTANBUL, 34365, TURKEY, 2020)
İletişim alanında, kitle iletişim araçlarının etkilerini ölçmeye yönelik araştırmalar neredeyse yüzyıl önce
başlamıştır. Bu süreçte, farklı araştırmacı ve kurumlar tarafından farklı metotlarla etki araştırmaları
yapılmış ...
Merdivenli Sokaklar İçin Çoklu Afet Risk Değerlendirme ve Erişilebilirlik: İstanbul Örneği
(YILDIZ TECHNICAL UNIV, FAC ARCHITECTURE, Merkez Yerlesim, Besiktas, istanbul 34349, TURKEY, 2020)
Çalışmada İstanbul’daki merdivenli sokaklar afet ve erişilebilirlik kapsamında değerlendirilmiştir. Yerleşimlerin ulaşım ağı, afet ve acil durum sürecinde güvenli tahliye ve acil durum birimlerine ulaşım açısından önemli ...
İktisadi Büyüme ve Gelir Dağılımı Adaleti İlişkisi: Bir Panel Veri Analizi
(Sosyoekonomi Derneği, 2020)
Bu çalışmada iktisadi büyüme ve gelir dağılımı adaleti arasındaki uzun ve kısa dönemli
ilişkiler incelenmiştir. Analiz, seçilmiş 14 Avrupa Birliği ülkesi için 1993-2016 arasındaki 23 yılı
kapsamaktadır. Analizlerinde ...
Kadavranın Donuk Metamorfozunda İzler Bakış ve Müstehcen-Bakış
(Mersin Üniversitesi, 2020)
Kadavranın yaşam ve ölüm arasındaki anlamsız, tanımsız ve belirsiz konumuna odaklanan
bu metin; karşılıklı ilişkiyle belirlenen gündelik yaşamın içindeki ben, öteki, ben-olmayan
ilişkisini temel almaktadır. Ölü bedenin ...
Dini tutum açısından tesettür moda giyim tercihinde etkili olan faktörlerin belirlenmesine yönelik bir çalışma
(ILAHIYAT BILIMLERI ARASTIRMA VAKFI, C/O ERCIYES UNIV ILAHIYAT FAK, MELIKGAZI, KAYSERI 38039, TURKEY, 2020)
Araştırmanın ana amacı dini tutumun tesettür ve moda giyim üzerindeki etkisini
belirlemektir. Dini tutumun tesettür ve moda giyimine olan etkisi ve dini
tutumun satın alma davranışı üzerindeki etkisi incelenmektedir. ...