Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Lokasyon Bazlı Pazarlama Açısından Sosyal Ağ Uygulamalarının Kullanımı: Swarm Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
(AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2018-02-12)
Gelişen ve değişen dijital teknolojiye bağlı olarak pazarlama stratejileri de dijital platformda kendine
yer bulmaktadır. İnternetin cep telefonlarında yaygın bir şekilde kullanılmaya başlaması ile birlikte
mobil bazlı ...
Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul’da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma
(ACC Publishing, 2016)
Perakendecilik Alışveriş Merkezlerinin (AVM) yaygınlaşması ile birlikte her geçen gün büyüyen bir sektör haline
gelmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin ...
The Effect of Logistics Activities on Participant Satisfaction in Sports Organizations
(Taki Can Metin, 2023)
Logistics activities in sports organizations and the effect of these activities on participant satisfaction have not been measured in
the literature. The study to be carried out is important in terms of contributing to ...
E-Perakende Hizmet Kalitesinin Marka Değerine Etkisi
(Pamukkale Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın temel amacı, e-perakende hizmet kalitesi algısının marka değerine etkisini incelemektir. E-perakende sitesine
örnek teşkil etmesi amacıyla Trendyol.com e-perakende sitesi seçilmiştir. Veriler anket yöntemiyle ...
İnternetten Alışveriş Yapan Tüketicilerin Karar Verme Tarzlarının Satın Alma Tercihleri Üzerine Etkisi
(Beykoz Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın temel amacı; tüketicilerin karar verme tarzlarının satın alma tercihleri üzerine
etkisinin incelenmesidir. Araştırmaya internetten alışveriş yapan tüketiciler dahil edilmiş ve bu
doğrultuda, İstanbul ilinde ...
Yolcu Tercihlerinde Havayolunun Algılanan Yenilikçilik Düzeyinin Rolü Üzerine Bir Araştırma
(Sidas Medya A.Ş., 2018)
Nitel ve nicel araştırma yöntemlerinin beraber kullanıldığı çalışmadaki temel amaç,
havayolunun algılanan yenilikçilik düzeyinin yolcu tercihleri üzerine etkisini ortaya
koymaktır. İstanbul’da 388 yolcu ile gerçekleştirilen ...
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2018)
İnternetin gelişmesine paralel olarak, sosyal medya hayatın her alanına girmiş bulunmaktadır. Kullanım sıklığının
artmasına bağlı olarak sosyal medyaya olan bağımlılığın da giderek arttığını söylemek mümkündür. ...
Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
(Aşkın Keser, 2018)
Uluslararası ticarette ana taşımacılık türü olan deniz taşımacılığının başlangıç ve bitiş
noktaları limanlardır. Limanların en önemli türlerinden birisini oluşturan konteyner
limanları rekabetin yoğun olarak yaşandığı ...
Liman Bilgi Sistemlerinin Başarı Faktörlerinin Ölçümü
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2018)
Bilgi sistemlerinin uluslararası ticaret hareketlerinin gelişimine yaptığı katkılar son dönemde ele alınan ve
tartışılan bir fenomendir. Bilgi sistemlerinin varlığı ve etkin kullanımı, uluslararası ticari faaliyetlerin
...
A Multidimensional Marketing Communication Model on Social Media For Global Brands: The Case of Coca-Cola Turkey
(Deniz Yengin, 2022)
Marketing communication is one of the part of the marketing mix and it can be posibly said that it plays an important role to engage between consumers and brands. Recently, social media platforms have become one of the ...