Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Reflection of Social Media Addiction on Family Communication Processes
(Ankara Düşünce ve Araştırma Merkezi İktisadi İşletmesi, 2020)
Social media has become a source that people frequently use to express themselves
today. Especially recently, social media applications, which are actively used, have
become an area where people can post their own lives. ...
İşyerinde Sosyal Medya Kullanımı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
(Balıkesir Üniversitesi, 2020)
Bu çalışma, işyerinde sosyal medya kullanımının olumlu ve olumsuz etkilerini, ilgili
alt faktörleriyle (boyutlarıyla) değerlendirmek üzere oluşturulmuş olan, “İşyerinde Sosyal
Medya Kullanımı: İkili Etkilerin İncelenmesi” ...
Sosyal Medyada Ördek Sendromu: Instagram Üzerinden Bir Değerlendirme
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020)
Sosyal medya günümüzde son derece yaygın ve popülerliği gittikçe artan bir iletişim ortamıdır. Sosyal
medyada bireyler kendilerini nasıl göstermek, sunmak istiyorsa o yönde paylaşımda bulunmaktadırlar.
Stanford ...
The Communication Language of the Concept of Fellow-Townsmenship in Turks in Social Media
(Akdeniz Üniversitesi Edebiyat Fakültesi, 2020)
Within the scope of the concept of the power of social media to create social movements, the
frequency of citizens' communication with each other on social media was examined. Especially those
who migrate from rural areas ...
Yazılı, Görsel ve Sosyal Medyada Gıda ile İlgili Bilgi Kirliliğinin Halkın Gıda Tercihi Üzerine Etkileri
(İbrahim Çakır, 2019)
Teknolojinin gelişmesi, sanayileşme, eğitim düzeyinin, ekonomik ve sosyal refahın artması insanların gıdalara
ve sağlıklı beslenmeye olan ilgisini arttırmıştır. Ancak doğru ve yeterli bilgi sahibi olmayan kişilerce ...
Dindar Facebook Etkisi: Türk Kullanıcılar Üzerine Bir Analiz
(Hakan Aydın, 2018)
Dijitalleşme ve etkileşim, bir toplumsal kurum olarak din üzerine iki açıdan etkide bulunmaktadır:
Dini iletişim ve dinin dijitalleşmesi. Geleneksel dini kurumlar ve dinle ilgilenen kullanıcılar, çeşitli
motivasyonlarla ...
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2018)
İnternetin gelişmesine paralel olarak, sosyal medya hayatın her alanına girmiş bulunmaktadır. Kullanım sıklığının
artmasına bağlı olarak sosyal medyaya olan bağımlılığın da giderek arttığını söylemek mümkündür. ...