Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Lokasyon Bazlı Pazarlama Açısından Sosyal Ağ Uygulamalarının Kullanımı: Swarm Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
(AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2018-02-12)
Gelişen ve değişen dijital teknolojiye bağlı olarak pazarlama stratejileri de dijital platformda kendine
yer bulmaktadır. İnternetin cep telefonlarında yaygın bir şekilde kullanılmaya başlaması ile birlikte
mobil bazlı ...
Yolcu Tercihlerinde Havayolunun Algılanan Yenilikçilik Düzeyinin Rolü Üzerine Bir Araştırma
(Sidas Medya A.Ş., 2018)
Nitel ve nicel araştırma yöntemlerinin beraber kullanıldığı çalışmadaki temel amaç,
havayolunun algılanan yenilikçilik düzeyinin yolcu tercihleri üzerine etkisini ortaya
koymaktır. İstanbul’da 388 yolcu ile gerçekleştirilen ...
Sosyal Medya Bağımlılığının Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2018)
İnternetin gelişmesine paralel olarak, sosyal medya hayatın her alanına girmiş bulunmaktadır. Kullanım sıklığının
artmasına bağlı olarak sosyal medyaya olan bağımlılığın da giderek arttığını söylemek mümkündür. ...
Türkiye’deki Konteyner Limanlarının Web Sitelerinin İçerik Analizi
(Aşkın Keser, 2018)
Uluslararası ticarette ana taşımacılık türü olan deniz taşımacılığının başlangıç ve bitiş
noktaları limanlardır. Limanların en önemli türlerinden birisini oluşturan konteyner
limanları rekabetin yoğun olarak yaşandığı ...
Liman Bilgi Sistemlerinin Başarı Faktörlerinin Ölçümü
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2018)
Bilgi sistemlerinin uluslararası ticaret hareketlerinin gelişimine yaptığı katkılar son dönemde ele alınan ve
tartışılan bir fenomendir. Bilgi sistemlerinin varlığı ve etkin kullanımı, uluslararası ticari faaliyetlerin
...