Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Afyonkarahisar’da Faaliyet Gösteren Beş Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Yapılan Yorumların ve E-Şikâyetlerin Değerlendirilmesi
(Cahit Aydemir, 2019)
Bu çalışmada Afyonkarahisar’da faaliyet gösteren turizm işletme belgeli beş yıldızlı otel işletmelerine yönelik
internet ortamında yapılan müşteri yorumlarının incelenerek şikâyet unsurlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. ...
Turizm Endüstrisinde Robotlaşma
(Yüksel Öztürk, 2019)
Son yıllarda dünya genelinde farklı sektörlerde robot teknolojisi kullanımı hızla
yaygınlaşmaktadır. Özellikle endüstri 4.0 ve yapay zekâ ile birlikte robot teknolojisi yeni bir
boyut kazanmıştır. Her ne kadar emek yoğun ...
İstanbul’daki Çin Restoranlarına Yönelik Yapılan Yorumların ve E-Şikâyetlerin Değerlendirilmesi
(İrfan Yazıcıoğlu, 2019)
Bu çalışmada İstanbul’da faaliyet gösteren Çin restoranlarına yönelik müşteri yorumlarının
ve şikâyetlerinin incelenerek, müşteri şikâyet konularının belirlenmesi ve işletmelere
yönelik çözüm önerilerinin geliştirilmesi ...