Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
E-Perakende Hizmet Kalitesinin Marka Değerine Etkisi
(Pamukkale Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın temel amacı, e-perakende hizmet kalitesi algısının marka değerine etkisini incelemektir. E-perakende sitesine
örnek teşkil etmesi amacıyla Trendyol.com e-perakende sitesi seçilmiştir. Veriler anket yöntemiyle ...
İnternetten Alışveriş Yapan Tüketicilerin Karar Verme Tarzlarının Satın Alma Tercihleri Üzerine Etkisi
(Beykoz Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın temel amacı; tüketicilerin karar verme tarzlarının satın alma tercihleri üzerine
etkisinin incelenmesidir. Araştırmaya internetten alışveriş yapan tüketiciler dahil edilmiş ve bu
doğrultuda, İstanbul ilinde ...