Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Okulöncesi Öğretmenlerinin Benlik Saygı Düzeyi ile Motivasyon Düzeyi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: İstanbul İli Örneklemi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-01-15)
İnsan sosyal bir varlıktır, nasıl yalnız yaşayamazsa, toplum içinde yaşamını sürdürebilmesi içinde çeşitli kural ve değerlere uyum sağlamak zorundadır. Bu uyum süreci de doğuştan başlayıp yaşam boyu aldığı eğitimle ...
Spor Yöneticilerinin Liderlik ve Duygusal Zeka Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: İstanbul İli Örneklemi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-04-14)
Bu tez çalışmamda, İstanbul ilindeki spor kulüplerinde çalışan spor yöneticilerin liderlik ve duygusal zekâ düzeyleri arasındaki ilişkileri araştırılmıştır. Bu amaçla literatür taraması yapılmış ve birinci bölümde yönetim ...
Eğitim Örgütlerinde 9. Sınıf Öğrencilerinin Liderlik Algılarının Araştırılması
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-05-28)
Öğretmenlik mesleği, bir milletin geleceğini etkileyebilecek kadar sorumluluk taşıyan kutsal bir meslektir. Toplumlar, öğretmenlerin yapabildiği rehberlik ve rol model uygulamaları kadar şekillenebilir. Bireylerin kendilerini ...
Stratejik Liderlik - Çağ ve Nema Öğretim İşletmeleri A. Ş. Genel Müdürlüğü Stratejik Liderlik Uygulamaları
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-06-04)
Bu araştırmada, eğitim kurumlarında sürekli değişiklik gösteren iç ve dış çevresel değişimlere karşı kurumların rekabet üstünlüğünü korumasına, başarılarına değer katmasında etkin rol oynayan genel müdürlerin stratejik ...
İlkokul ve Ortaokullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin İlişkileri ile İlgili Algılarının İncelenmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-09-15)
İlkokul ve Ortaokullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin İlişkileri İle İlgili Algılarının İncelenmesi.İletişim hayatın vazgeçilemez bir unsurudur.Okullarda da yöneten-yönetilen arasında doğal bir iletişim vardır.Bu ...
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Mesleki Olgunluk ve Sosyal Destek Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (İstanbul İli Anadolu Yakası Örneği)
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-02-04)
Bu araştırmanın temel amacı mesleki ve teknik eğitim veren liselerdeki öğrencilerin Mesleki Olgunluk ve Sosyal Destek Düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesini araştırmaktadır. Araştırmanın evrenini İstanbul ili Anadolu ...
Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkındaki Farkındalık Düzeyleri
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-07-09)
Bu araştırmada, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı resmi ilkokullarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin, üstün yeteneklilik kavramı hakkındaki farkındalık seviyelerini belirlemek amaçlanmıştır. Bu amaçla literatür taraması ...
Ortaöğretim Öğrencilerinde Mesleki Yönelim ve Girişimcilik
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-03-05)
Kişilerin hayatlarındaki en önemli kararlarından biri meslek seçimleridir. Bireyler için olduğu kadar toplum için de önemli bu kararın verilmesinde, yönlendirme faaliyetlerinin büyük rolü bulunmaktadır. Çalışma kapsamında ...
Türkiye'deki Karayolu Taşımacılığı Mesleki Yeterlilik Faaliyetlerine Ait Politikalar ve Verilen Eğitimler, Sektör Çalışanları Üzerine Bir Uygulama
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-02-23)
Bu araştırmada, Türkiye'deki Karayolu Mesleki Taşımacılığı Yeterlilik Faaliyetlerine Ait Politikalar ve Eğitimler, Sektör Çalışanları Üzerine Bir Uygulama. Konusu ele alınmıştır. Karayolu taşımacılığı faaliyetlerine ait ...
Girişimcilik Programları Eğitimlerinin Öğrencilerin Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Etkilerinin Analizi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-04-09)
Türkiye'de girişimcilik eğitiminin çocuk yaşlarda verilebilmesinin altyapısı devlet imkanları kullanılarak sağlanmalıdır. Amerika ve Avrupa ülkelerine kıyasla Türkiye'nin müfredat programının girişimciliği yeterli düzeyde ...