Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.editorÖztaş, Nail
dc.date.accessioned2022-08-29T13:30:44Z
dc.date.available2022-08-29T13:30:44Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.issn2148-4287
dc.identifier.issn2148-7189
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/3682
dc.description.abstractİÇİNDEKİLER / CONTENTS ARAŞTIRMA MAKALELERİ / ORIGINAL RESEARCH ARTICLES 229-239 Volkan KAYMAZ Validity of Rational Addiction Model for Cinema Demand in Turkey / Rasyonel Bağımlılık Modelinin Türkiye'deki Sinema Talebi İçin Geçerliliği 240-252 Gülay TAMER The Effect of Visionary Leadership Characteristics on Organizational Agility in Health Organizations; An Application in Private Hospitals in Bakirkoy District of Istanbul Province/ Sağlık Örgütlerindeki Vizyoner Liderlik Özelliklerinin Örgütsel Çeviklik Üzerine Etkisi; İstanbul İli Bakırköy İlçesindeki Özel Hastanelerde Bir Uygulama 253-267 Mustafa SUNDU E-Liderlik Perspektifinden Lider-Üye Etkileşimi Üzerine Bir Araştırma / A Research on Leader-Member Exchange from the E-Leadership Perspective 268-281 Merve GERÇEK, Sevgi ELMAS-ATAY Algılanan Yönetici Desteğinin Psikolojik Sözleşmenin İçeriği ve Yerine Getirilmesi Üzerindeki Etkileri / A Study on the Effects of Perceived Supervisory Support on Psychological Contract Content and Fulfillment 282-298 Ertan GÜNDÜZ, Nursefa KESKİN Örgütlerde Yaratıcılık Gerçekleştirme Olanağı Üzerine Bir Araştırma / A Study on the Opportunity to Realize Creativity in Organizations 299-315 Seda KAYAPALI YILDIRIM, Gürkan ÇALMAŞUR İşgücü Verimliliği ve Öğrenen Örgüt İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Araştırma/ The Relationship between Organizational Learning and Labor Productivity: A Research in Automotive Sector 316-336 Sinan ÇAVUŞOĞLU, Bülent DEMİRAĞ Müşteri Deneyimi, Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Hazır Giyim Sektöründe Bir Araştırma / The Relationship between Customer Experience, Customer Satisfaction and Customer Loyalty: A Research on Clothing Sector 337-350 Didem TAVLI, Mehmet Özer DEMİR Ambalaj Üzerindeki Sayısal ve Duyusal Bilgi Tercihlerine Göre Makine Öğrenmesi Yaklaşımı ile Tüketicilerin Sınıflandırılması / The Classification of Consumers Based on the Preferences of the Information Need on the Packaging: The Machine Learning Approach 351-367 Sıdıka KAYA, Gülsüm Şeyma KOCA, Nazan KARTAL, Yasin ÇİLHOROZ, Saadet AKTURAN Genel Cerrahi Polikliniğine Başvuran Hastaların Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışları/ Healthy Lifestyle Behaviors of Patients Visiting General Surgery Polyclinics 368-386 Ayşe Aslı SEZGİN, Kamile ELMASOĞLU Çevrimiçi Oyunlarda Eşitlik Arayışı: Minecraft YouTube Dizi İçeriğinde Fakir Köylü Kötü Kalpli Zengine Karşı / Seeking for Equality in Online Games: The Poor Peasant against the Black-Hearted Rich Man in Minecraft YouTube Series Content 387-404 Pınar DURSUN Üniversite Öğrencilerinde Öznel İyi Oluş: Yaşamda Anlam, İyimserlik ve Umudun Rolü / Subjective Well-being in University Students: The Role of Meaning, Optimism and Hope in Life 405-425 Hikmet ELDEK GÜNER Mimari Tasarım Yarışması ile Koruma; Kayseri İç Kale Örneği/ Conservation with Architectural Competition; Case Kayseri Inner Citadel, Turkey 426-444 Serpil KILIÇ DEPREN Türkiye’de Cari Açığı Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik İstatistiksel Bir Araştırma / A Statistical Research upon Determining Factors Affecting Current Deficit in Turkey 445-467 Ramazan ERTURGUT, Tahsin ALTINKURT Hava Lojistiği: Bibliyometrik Bir Analiz/ Air Logistics: A Bibliometric Analysis DERLEME MAKALE / REVIEW ARTICLE 468-481 Hilal ÖZTAY Değişen Tüketim Pratikleri Bağlamında Hızlı Moda / Fast Fashion, in the Context of Changing Consumption Practices KİTAP İNCELEMELERİ / BOOK REVIEWS 482-485 Dilan ÜNVER TEKNOLOJİYE KARŞI İNSANLIK / TECHNOLOGY vs. HUMANITY 486-490 Derya ÇELİK YAPAY ZEKÂ ÇAĞINDA REKABET / COMPETING in the AGE of AIen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi Yayınları / Istanbul Gelisim University Pressen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.subjectİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.subjectİGÜSBDen_US
dc.subjectIGUJSSen_US
dc.subjectAkademik dergileren_US
dc.subjectAcademic journalsen_US
dc.subjectIstanbul Gelisim University Journal of Social Sciencesen_US
dc.titleİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (İGÜSBD) Cilt 8, Sayı 2, Ekim 2021: Sayı Dosyasıen_US
dc.title.alternativeIstanbul Gelisim University Journal of Social Sciences (IGUJSS) Vol. 8, Issue 2, October 2021: Issue Fileen_US
dc.typeotheren_US
dc.departmentİktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess