Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorİstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlüğü
dc.date.accessioned2022-06-01T09:35:40Z
dc.date.available2022-06-01T09:35:40Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11363/3543
dc.description.abstractİstanbul Gelişim Üniversitesi İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, “Markalarla Kurumsal İletişim Buluşmaları” kapsamında PepsiCo Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Mahmut Sipahi’yi ağırladı. Üniversitemiz öğrencileriyle bir araya gelen Mahmut Sipahi, PepsiCo Türkiye’nin kurumsal iletişim süreçlerini anlattı. UZMANINDAN GENÇLERE ÖNERİLER Alanında yetkin profesyonellerin akademi ile buluştuğu “Markalarla Kurumsal İletişim Buluşmaları” etkinliğinin ikincisi, PepsiCo Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Mahmut Sipahi’nin katılımıyla gerçekleştirildi. Akademik bakış ile paydaş nitelik ve beklentileri göz önünde bulundurarak akademi ve sektör yönlü öğrencileri aynı anda yetiştirme amacı olduğunu belirten İstanbul Gelişim Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Sarp Bağcan, bu amaç doğrultusunda dış paydaşlar ile ilişkilerin günden güne geliştirildiğini belirtti.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Gelişim Üniversitesi / Istanbul Gelisim Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rightsAttribution 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/*
dc.subjectBültenleren_US
dc.titleİstanbul Gelişim Üniversitesi Haftalık Üniversite Bülteni (9-13 Mayıs 2022)en_US
dc.typeotheren_US
dc.departmentİstanbul Gelişim Üniversitesien_US
dc.relation.publicationcategoryYazar Denetimli Yayınen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/openAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/openAccess