Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
BIST 100'de İşlem Gören Perakende Sektörü İşletmelerinin Finansman Tercihlerinin Piyasa Değerlerine Etkisi (2011-2017)
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-7-30)
Perakendecilik, Türkiye’de 1990’lı yıllardan sonra hem ulusal hem de uluslararası yatırımcıların ilgisinin hızla yükseldiği bir sektör olmuştur. Perakende sektörünün en önemli sorunu ise finansal kaynakların temin edilmesinde ...
Bütünleşik pazarlama iletişimi kapsamında öğretmenlerin sosyo-demografik özellikleri açısından televizyon reklamlarının incelenmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Teknolojinin gelişmesine bağlı olarak işletmeler tarafından satın alınması için piyasaya yani tüketicilere sunulan mal ve hizmet çeşitleri her geçen zaman içinde daha da artmaktadır. İşletmeler, rekabet içinde kendilerini ...