Konu "hizmet" için Sosyal Bilimler Enstitüsü listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Bütünleşik pazarlama iletişimi kapsamında öğretmenlerin sosyo-demografik özellikleri açısından televizyon reklamlarının incelenmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Teknolojinin gelişmesine bağlı olarak işletmeler tarafından satın alınması için piyasaya yani tüketicilere sunulan mal ve hizmet çeşitleri her geçen zaman içinde daha da artmaktadır. İşletmeler, rekabet içinde kendilerini ... -
Üniversitelerde markalaşmanın lise son sınıf öğrencilerinin tercihlerine etkisi: İstanbul'daki özel okullarda bir uygulama
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Özel ortaöğretim okullarının son sınıflarında öğrenim gören öğrencilerin yüksekokul tercihlerinde karar verme süreci sırasında üniversite markasının etkisi literatürde yeterince incelenmemiştir. Yapılan çalışmalar daha çok ...