Konu "Hizmet" için Sosyal Bilimler Enstitüsü listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Belediyelerde Toplam Kalite Yönetimi Uygulaması ile Çalışanların Motivasyonu Arasındaki İlişki
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Yirminci yüzyılın ortalarından itibaren kalite kontrol işlemlerinin verimliliği ve üretimi artırdığını test eden örgütler bu konunun üzerinde durmaya başlamışlardır. İkinci Dünya Savaşı sonrası Japonya'da uygulanmaya ... -
Hizmet kalitesi ve algılanan otel imajının tekrar tercih niyetine etkisi: Sinop ilinde faaliyet gösteren 3 ve 4 yıldızlı otel işletmelerine yönelik bir uygulama
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmanın temel amacı, Sinop ilinde faaliyetlerini sürdüren 3 ve 4 yıldızlı otel işletmelerinde konaklayan müşterilerin beklentileri ile hizmet kalitesi algıları arasındaki farkları belirlemektir. Ayrıca otel işletmelerinin ...