Konu "Aviation Industry" için Sosyal Bilimler Enstitüsü listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Marka Değeri ile Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Havacılık Sektöründe Bir Çalışma
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 17-10-2018)Marka değeri, piyasaya sunulan ürün ve hizmetleri tanımlayan, onların rakiplerinden ayrılmasını amaç edinen en önemli kavramlardan biri olarak kabul edilmektedir. Bu yönüyle marka değeri, ürün ve hizmetlerin tutundurulmasını ... -
Turkiyedeki havayolu işletmelerinde performans ölçme aracı olarak balanced scorecard uygulamalarının degerlendirilmesi
(İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmanın amacı Türkiye'deki havayolu işletmelerinde performans ölçme aracı olarak Balance Scorecard uygulamalarının değerlendirilmesidir. Bu değerlendirmede amaç ise, literatür taraması sonucu ortaya çıkan balance ...