Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Havacılık Sektöründe Y Kuşağının Satın Alma Tercihinde Marka Algısı Üzerine Bir Araştırma
(2022)
Havayolu taşımacılığının günümüzde giderek önemli hale gelmesiyle beraber pazardaki payı büyük ölçüde
artmıştır. Havayolu şirketleri yolcularını elde tutabilmek ve yeni yolcuları da çekebilmek için birtakım farklılıklar
yaparak ...
COVID-19 Döneminde Havacılıkta Stratejik Yönetim ve Uçuş Verilerinin İncelenmesi
(Hüzeyfe Süleyman ARSLAN, 2023)
2019 yılının Aralık ayında Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkan COVID-19
salgını günümüz dünyasında hemen her sektörü önemli ölçüde etkilemiştir. Dünya
Sağlık Örgütü tarafından pandemi olarak ilan edilen COVID-19, ...
Örgütsel Adaletin Sosyal Medya Pazarlamada Marka Kişiliği Algılamaları Arasındaki Farklılık: Havacılık Sektöründe Bir Uygulama
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2023)
Havayolu taşımacılığı hızlı, konforlu ve kaliteli ulaşım hizmeti sunmaktadır. İşletmeye iyi bir imaj oluşturmada ve
kalite sağlamada çalışanların motivasyonu büyük öneme sahiptir. Havacılık sektöründe tüm iş alanlarında ...
Havayolu Operasyon Yönetiminde Uçuş Sürecinin Yönetilmesi
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2021)
Bu çalışmanın amacı Havayollarının tüm uçuş operasyonunu yöneten AOCC (Airline Operation Control -
Havayolu Operasyon Kontrol Merkezi) organizasyonunun uçuş sürecinde karşılaştıkları problemler ile
ilgili bir iş akış ...